perjantai 27. joulukuuta 2013

Joululahjani kuvina

 
 

Vaikka mä sain tänä jouluna aivan huikeita lahjoja tämä jotenkin osu ja uppos. Lahjasta näki, että sen eteen oli nähty vaivaa ja aikaa. Suunniteltu ja mietitty mistä voisin pitää. Tässä oli ideaa. Kun mä revin aamulla tämän päältä paperit pois ja näin mitä lahja sisälti jäin vain suu auki katsomaan pakettia.  Se sisälsi taulun, kynttilän, rasvoja, kasvonaamiot, suihkusaippuan, kynsilakan, hajuveden, itse tehtyjä pipareita ja tollaisia ihania suklaajuttuja. Mä en todellakaan olisi ansainnut mitään näin hienoa ja suurta enkä tästä voikkaan kiittää Tarua tarpeeksi!


Tätä tuskin tarvitsee enempää selitellä. En jäänyt tänäkään jouluna ilman suklaata!
 

Sain ehkä maailman suloisimmat ratsastussukat! Tuollaiset ihanat ja lämpimät joissa on valkoiset rusetit. Oon ihan myyty noille. Sain myös paljon muitakin sukkia, pörrösukista villasukkiin. Ehkä on tontut kuulleet, kun aina aamulla kiroan, kun ei koskaan löydy sukille paria. Heh. Tarpeeseen ovat myös saamaani talviratsastushanskat. Noiden pitäisi nyt olla vähän lämpimämmät ja paremmat kuin ne minun vanhat hanskat, joidenka kanssa sormeni olivat aina jäässä!
 

Perheen yhteiseksi saatiin Samsung galaxy tab 3! Tämä tuli aivan puskista sillä ei oltu mitään tablettia toivottu. Oon rakastanut tähän jo lyhyessä ajassa ja tämä on kyllä tosi kätevä, sekä hyvä. Ei lagaa tai pätki. On ihana käpertyä illalla sohvalle viltin alle ja selailla tällä vaikkapa bloggeria.


Viimeisenä ja odotetuimpana lahjana on Canon 60D! Tämä on niin luksusta sen mun pikkuisen tonnisatadeen jälkeen. Ei sillä kyllä tuo tonnisatadee palveli hyvin ja arvostin sitäkin tosi paljon. Nyt kuitenkin puolenvuoden sisällä imaisi sisälleen pölyä ja kun ei automaattista kennon puhdistusta ole niin sitä pölyä on vaikea ruveta noukkimaan. Myöskin tarkennus alkoi reistailla ja muutenkin tuntui, että kamerassa tuli ominaisuudet vastaan.
 
Harmittaa,  kun tuolla ulkona on niin pimeää, että mun putkilla ei saa kuvia ilman, että iso on 6400. Tulis nyt vaan sitä lunta ja nopeasti! Sisällä olen vähän testaillut ja en voi kyllä runkoa ainakaan moittia. Kiitos kaikille aivan huikeista lahjoista mä en olis missään nimessä tarvinnut näin paljoa!
 
Mitä te saitte tänä vuonna lahjaksi ja menikö joulu hyvin?

4 kommenttia:

  1. Mäki sain uuden kameran ja siihen objektiivin, tonnisadan tilalle. Sain sen kyllä ennen joulua mut ei oo siltikkää päässy ulos ottaa mitää kivoja kuvia ku on noin tyhmä sää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä! Vähänkö harmitta, kun ois uudella rungolla kiva päästä kuvailemaan ulos, mutta tuon sään takia ei vain onnistu..
      Onnea muuten uudesta putkesta ja rungosta! Tuntuu varmaan aika erillaiselta nyt kuvailla, kun tuo tonnisatadee on kuitenkin tosi köyhä ominaisuuksiltaa. :)

      Poista
  2. Pukki toi minulle toivomani Patricia Cornwellin uusimman dekkarin ja nyt onkin mukava takkatulen äärellä viltin alla sitä lueskella, ei haittaa sade. On tosin pikkuisen tullut ulkoiltuakin, jäisiä teitä ja sadetta uhmaten. ;)

    Mukavaa, että sait uuden kameran lahjaksi! Saadaan nauttia upeista kuvapostauksista ensi vuonnakin!

    T:Merja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, jos olet saanut mieleisen joululahjan!
      Heh, no kiitos. Minustakin on kyllä mukava päästä kuvailemaan uudella kuvauskalustolla!:)

      Poista