sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kaksi vuotta yhteistä taivalta

Minä en edes tiedä mitä sanoa. Olen ainakin maailman kiitollisin näistä kahdesta vuodesta mitkä olen tuon hevosen kanssa saanut kokea! Tai oikeastaan näistä vuosista, jotka olen saanut kokea ystäväni tai perheenjäseneni kanssa. Tuo hevonen on saanut koverrettua sydämmeeni semmoisen paikan johon mikään muu hörökorva ei ole pystynyt tai tuskin tuleevikinä pystymäänkään. Läiskä on vain jotain niin uskomatonta!

Paljon ollaan tässä kahden vuoden sisällä menty eteenpäin, oikeastaan aivan hurjasti. Minä olen päässyt sisälle ratsastukseen ja tuohon hevoseenkin, mutta paljon on vielä opittavaa. Päivä kerrallaan edetään ja katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. Toivottavasti se tuo kaikkea hyvää meidän kohdalla ja ennen kaikkea toivon, että päästään jatkamaan vielä monia vuosia yhdessä. Rakkain poika! ♥
 
 
 



 



 

9 kommenttia: