torstai 29. marraskuuta 2012

Kuvapula + kysymys

Ennen kuin alan kertomaan mitään Tiistain ratsasteluista pahoittelen, että taas nyt on minulle iskenyt kuvapula. Ulkona on niin pimeää, ettei illalla kuvaamisesta tule yhtikäs mitään ja muutenkaan harvemmin saan ketään minua kuvaamaan.
 Toinen tärkeä asia on, että minun pitää tehdä se erikoispostaus "päivä jolloin koeratsastin Läiskän", mutta haluatteko te sen videopostaus tyyppisenä vai  kirjoitanko siitä ihan erillisen postauksen?

Tiistaina eräs toinen Emmi tuli ratsastamaan Mellillä. Minä lähdin kentälle mukaan Läiskän kanssa ja pojan kanssa kertailtiin muutamia valkkajuttuja. Väistöjä en edes viitsinyt kokeilla kun Ääpy oli niin säpäkällä tuulella, että tuskin olisi malttanut rauhoittua edes tarpeeksi. Ravailtiin ympyrällä ja tehtiin laukan nostoja. Nostot, eivät kuitenkaan onnistuneet, vaan poika tarjosi kokoajan vastalaukkaa. Käynnissä sitten taivuttelin poikaa ja tein temmon vaihteluja.


Tämmöinen pikapika päivitys, sillä olen aivan rättipoikki, mutta halusin tänään teille kirjoittaa edes jotain päivittelyä. Huomenna Tarun kanssa ratsastamaan.

♥:llä Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti