perjantai 28. joulukuuta 2012

Hurjastelua ja hyppyjä [kuva painotteinen]

 Postaus sisältää huonolaatuisia kuvia!

 Puoli ydentoistamaissa olin tallilla ottamassa hevosia kiinni laitumelta, ennen sitä olin jo korjannut kentän aitoja ja tehnyt kentälle uuden portin.Hevoset olivat olleet heti korvat hörössä kun olivat nähneet minun siirtelevän esteitä ja toihottavan kentällä. 
 Aitaan astuessani tuli heti Läiskä luokseni ja alkoi työntää päätään riimun sisään, selvästikkin ainakin joku halusi kentälle.Kentällä alkoi kunnon show, jolloin olin varma, että poika tosiaankin halusi sinne, vaikka tyhmältä se kuulosti. Sillä eilen Läiskää oli ärsyttänyy, että koko pahuksen kenttä oli edes pitänyt rakentaa. Näköjään hevosillakin nuo mielipiteet ailahtelee.
 Poika laukkaili yksinään kenttää ympäri ja pukitteli mennessään, toiset vain katsoivat hömistyneinä sivusta Läiskän menoa..






 Kun olin juoksuttanut  kaikkia kolmea laitoin kentän vasemmmalle sivulle esteen, jota hevoset hyppivät. Piti kyllä pitkään katsoa, että kuinka se Läiskän hyppytyyli onkaan parantunut viime kerrasta, nyt hän se jo näytti hyppäämiseltä, eikä miltään kamelin loikalta!

Ei sitä ois tartennut noin kauaa ponnistaa.. :D



Ei tuota ilmavaraa yhtää.. 
 Vähän yli kakstoista lähdin Emmin mukaan tallille, olin siis kuvaaja roolissa. Emmi varusti Pojun ja lädettiin pellolle jossa  nämä kaksi menivät muutaman laukka pätkän. 
 Heppa on kyllä muuttunut paljon viime kerrasta. Onneksi vain parempaan suuntaan, hoitaessahan Poju on vieläkin "äksy", mutta muuten on oikein mukava tapaus. Poika on myös alkanut luottaa Emmiin aivan uudella tavalla, mikä on vain plussaa. Tässä kuitenkin pari kuvaa tykittelystä:



♥:llä Jenna

2 kommenttia: