sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Hyvää joulua jokaiselle!:)♥

Tänään taas tuli sellainen olo, että oikeasti, kaikki ne joululahja toiveet on ihanturhia, sillä minulla on jo se minun suurin toive. Läiskä poikapa tietenkin.Ei sen tarvitse huonona päivänä kuin napata minulta hattu päästä ja minä alan jo nauramaan, sekä siinä ohella mieliala vaihtuu hetkessä.
 Tälläisinä päivinä ajattelee, että miten minä saatoinkin olla sille pojalle eilen äkäinen , mutta ihan asiasta minä sille suutuksissa olinkin.
 Läiskä selvästikkin halusi tänään toivottaa minulle hyvää joulua, näyttämällä, että hänkin osaa olla nalle.



onko teillä tämmösii koiria? :D


 
 


Hyvää joulua ja syökääs paljon pipareita, sekä muita jouluherkkuja!:)♥
Tämä tyttö alkaa jo nyt jännittämään joulupukin saapumista, odottattehan tekin?

♥:llä Jenna

2 kommenttia:

  1. Miks sulla on toi pipo tolleen? Nolo..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heppa "tönäs" päällään niin meni pipo tuollein :D

      Poista